پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع علوم انسانی 38
پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع علوم انسانی 38
به وب سایت آسان دانلود خوش آمدید. دانلود فایل پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع علوم انسانی 38 با لینک مستقیم از سایت مرجع اصلی این فایل.
پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 55 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 38 پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع قیمت فایل فقط 13,750 تومان پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع در 38 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : مبانی نظری وپیشینه تبلیغات و کانال توزیع تبلیغات فروش شخصی روابط عمومی بازاریابی مستقیم عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع انتخاب یک روش ارتقایی قیمت توزیع کانال توزیع وظیفه کانال توزیع تضاد کانال کانالهای اصلی توزیع کانالهای توزیع در پخش کالاها مقدمه پروفسور مایکل پورتر پورتر از دانشگاه هاروارد می گوید: شرکتی را که تنها در پی اندکی بهتر بودن از رقیبان است، نمی توان دارای یک راهبرد مستقل و پذیرفتنی دانست. چنین شرکتی تنها کمی کارآمدتر است. اگر عملیات شرکت عالی باشد، می تواند چند صباحی آنرا پیشرو نگهدارد ولی بزودی دیگران به آن خواهند رسید یا حتی گذر خواهند کرد. از دید مایکل پورتر، شرکتی برخوردار از یک راهبرد ستبر و استوار است که تفاوتهای چشمگیری با رقیبان داشته باشد. از آنجایی که امروزه شتاب رخدادها و دگرگونیها در بازارها رو به افزایش است، شرکتها برای ادامه پیروزمندانه راه، دیگر نمی توانند بر تجربه ها و یافته ها ی پیشین کسب و کار خود تکیه کنند. بسیاری از شرکتها که در زمینه تولید فعالیت دارند، بدلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا در بازار ایران و همچنین بالا بودن میزان و فروش و نیز در پاره ای از شرکتها به دلیل تولید محصول خاص و نیاز بیش از حد بازار به محصول آنها نیازی به شیوه های علمی نوین بازاریابی احساس نمی کنند و به عبارتی دقیق تر، اصول اساسی اجزاء آمیخته بازاریابی را رعایت نمی کنند. همین عدم نیاز شرکت ها به بالا بردن میزان فروش و یا افزایش توان رقابتی آنها که به واسطه شرایط نامناسب تولید و یا نیاز بیش از حد بازار بوجود آمده است و منجر شده است که در حال حاضر نیز برخی از شرکتهای بزرگ به روش سنتی و غیر علمی اقدام به تولید محصول، قیمت گذاری، ارتقاء فروش و حتی توزیع، نموده و اقدامات مثبتی انجام ندهند. کاتلر1 می گوید: خوب که بنگریم دو دسته شرکت در صحنه می بینیم، آنهایی که دگرگونیها را می پذیرند و آنهایی که نابود می شوند. یک محصول ممکن است از بزرگترین محصولات موفق قرن باشد، ممکن است پیام تبلیغاتی آن جذاب و افسون کننده باشد و همچنین ممکن است از نظر قیمت بسیار رقابتی باشد، اما اگر در زمان و مکان مناسب به افراد مناسب رسانده نشود، مورد بی توجهی قرار خواهد گرفت و در نتیجه در آینده نا امید کننده خواهد بود. عملیات توزیع از زمانی جایگاه مهم و معناداری در بازاریابی کالا اشغال نموده که تولیدات افزایش یافت، فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده بیشتر شد. بدین ترتیب تولید کننده ناگزیر شد محصولات خود را تا فواصل دور و از طریق افرادی به نام نماینده عمده فروش یا خرده فروش به دست مصرف کننده برساند. با اینحال شرکتها معمولا توجه کمی به کانال توزیع داشته ، به همین لحاظ متحمل خسارات زیاد می شوند ولی بعضی از شرکت ها سعی می کنند نظام توزیعی خوبی داشته و از این طریق موقعیت رقابتی بهتری کسب کنند. شرکت هایی نظیر کاله، دامداران ، پاک ، پگاه، در عین حال که هنوز در عرصه عرضه محصولات لبنی پیشتاز است و از رقبای خود فاصله بسیار زیادی دارد ، با وجود این درصد بهبود شبکه توزیع محصولات خود می باشد و در این زمینه اقدامات سازنده بسیاری نیز نموده است. 2-1-3 -3 -2 : تبلیغات : منظور از آگهی تبلیغاتی، کلیه فعالیتهای مربوط به ارائه یک پیام در مورد یک محصول، به صورت غیر شخصی توسط یک رسانه مشخص و در مقابل پرداخت هزینه می باشد (یزدان، 1378، 16). شرکتهای تولید کننده کالاهای مصرفی بیشتر به تبلیغات غیر شخصی توجه دارند. کالاهای مصرفی تبلیغات غیر شخصی پیشبرد فروش فروش شخصی روابط عمومی اهمیت نسبی شکل 2 – 6 : اهمیت نسبی ابزارهای ارتقاء در بازار کالاهای مصرفی ( کاتلر و آرمسترانگ، 1379، 479) تبلیغات موفق و مؤثر: تبلیغات موفق و مؤثر نیازمند رعایت یک سری اصول و قواعدی است که در شکل (2- 9) آمده است. ده فرمان تبلیغات یا تبلیغات موثر هم خوانی با دنیای مشتری تدوام سبک تناسب با نوع محصول احساسات مثبت مزیت متفاوت توجه را جلب کند برتری های تصاویر قابلیت درک و متغیر باشد تمرکز بر نکات اصلی و مهم شفافیت ظاهری و تجسم نسبت به کلمات شکل 2 – 7 : ده فرمان تبلیغات (روستا، 1378: 17) مزایا و معایب مهمترین رسانه های تبلیغاتی : هر یک از رسانه های تبلیغاتی از مزایا و معایبی برخوردارند که به طور مختصر در جدول 2- 2 آمده است (Cravens , 1989, 252 ). قیمت فایل فقط 13,750 تومان برچسب ها : پیشینه تحقیق و مبانی نظری تبلیغات و کانال توزیع
پاورپوینت روشهای نگهداری مرکبات بعد از برداشت کشاورزی و زراعت 34 به وب سایت آسان دانلود خوش آمدید. دانلود فایل پاورپوینت روشهای نگهداری مرکبات بعد از برداشت کشاورزی و زراعت 34 با لینک مستقیم از سایت مرجع اصلی این فایل.…
دانلود پاورپوینت (اضطراب-لکنت-CBT) روانشناسی و علوم تربیتی 26 به وب سایت آسان دانلود خوش آمدید. دانلود فایل دانلود پاورپوینت (اضطراب-لکنت-CBT) روانشناسی و علوم تربیتی 26 با لینک مستقیم از سایت مرجع اصلی این فایل. دانلود دانلود پاورپوینت (اضطراب-لکنت-CBT) دسته: روانشناسی…
پاورپوینت حسابداری علمی با پارادایم های گوناگون حسابداری 32 به وب سایت آسان دانلود خوش آمدید. دانلود فایل پاورپوینت حسابداری علمی با پارادایم های گوناگون حسابداری 32 با لینک مستقیم از سایت مرجع اصلی این فایل. دانلود پاورپوینت حسابداری علمی…
سیر اندیشه ها در شهرسازی - رم کولهاس و جهانی شدن شهرسازی 33 به وب سایت آسان دانلود خوش آمدید. دانلود فایل سیر اندیشه ها در شهرسازی - رم کولهاس و جهانی شدن شهرسازی 33 با لینک مستقیم از سایت…
دانلود نمونه سوالات تعمیر کار موتور سیکلت درجه 2 فنی و حرفه ای با جواب نمونه سوالات 6 به وب سایت آسان دانلود خوش آمدید. دانلود فایل دانلود نمونه سوالات تعمیر کار موتور سیکلت درجه 2 فنی و حرفه ای…